Abonnementsbetingelser

Abonnementsbetingelser for Poteboxen Aps

9. ABONNEMENTSBETINGELSER

En abonnementsaftale med Poteboxen ApS kan oprettes i forbindelse med bestillingen af din første måltidskasse.

Når du vælger en fast levering af din måltidskasse oprettes der automatisk et abonnement.

Det betyder at du løbende modtager den bestilte mængde foder hver anden uge eller hver måned indtil abonnementet opsiges.

9.1. Træk på dit kort

Efter gennemførsel af din ordre på www.poteboxen.dk, vil abonnementet blive opstartet og Poteboxen ApS vil herefter trække det aftale beløb på dit kort hver måned.

9.2. Kvittering

Du kan finde alle dine kvitteringer under din konto, på vores hjemmeside www.poteboxen.dk

Her kan du ligeledes ændre i dit abonnement, hvis du ønsker at ændre mængden eller sammensætningen. Hver gang vi trækker et beløb på dit kort, sender vi dig en mail, så du altid kan følge med.

9.3. Ansvar og hæftelse

Ved bestilling af vores produkter, kan du vælge om du vil have pakken sendt direkte til din bopæl, til din virksomhed eller til et valgfrit udleveringssted/pakkeshop.

Herefter har du ansvaret for at meddele Poteboxen ApS, hvis den ikke er modtaget korrekt eller der er fejl i bestillingen.

Har du valgt at pakken skal sendes til nærmeste postudleveringssted, har du selv ansvaret for at pakken bliver hentet rettidigt.

Afhentes pakken ikke, vil denne blive returneret til Poteboxen ApS. Derefter bliver din pakke opbevaret i 7 dage, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere eller videresælge din vare.

Du skal selv tage kontakt til Poteboxen ApS på 98 10 18 00 eller på mail info@poteboxen.dk, for at få genleveret din pakke for din egen regning. Hvis der er fortrydelse på den vare du har bestilt (gælder ikke for foderblandinger og personlige måltidskasser), kan du få refunderet beløbet, dog fratrækker vi beløb for eventuelt returfragt.

Har du bestilt en personlig foderblanding har du ingen fortrydelse, så snart din pakke er afsendt.

9.4. Fornyelse af kort, ændring af kortnummer

Når dit kort udløber eller du af andre årsager har fået nyt kort, er det din pligt at forny dine data under din konto. Hvis dit kort bliver afvist, vil Poteboxen ApS sende en påmindelse via den oplyste mail og hvis der ikke reageres på denne indenfor 4 dage, sættes abonnementet i bero og en regning på den sidste afsendte pakke vil blive sendt via den oplyste mail eller fysisk post.

9.5. Prisstigning eller ændring af produkter

Poteboxen ApS forbeholder sig ret til at foretage prisjusteringer. Disse prisjusteringer vil blive varslet via den oplyste mail senest 30 dage før prisændringen træder i kraft.

Ved væsentlige ændringer i abonnementsvilkår vil dette blive varslet på www.poteboxen.dk, samt via den oplyste mail.

9.6. Opsigelse af abonnement

Du har til enhver tid ret til at opsige dit abonnement. Opsigelsen kan ske til udgangen af din periode, hvorefter den næste levering ikke vil blive sendt eller opkrævet. Der er ingen bindingsperiode, dog skal leverede pakker altid betales. Opsigelsen er gældende ugen efter at Poteboxen ApS har modtaget opsigelsen via mail på info@poteboxen.dk, eller tlf. 98 10 18 00 eller via din personlige konto på www.poteboxen.dk.

Husk altid, at vi sender en bekræftelse på mail, så du er sikker på at din udmeldelse er sket korrekt.

Du kan til enhver tid genåbne dit abonnement, dog vil du ikke få en ny velkomstgave.

Opdateret 2020 | Poteboxen ApS