Få forbindelse

98 10 18 00

Man – fre. 09:00 – 17:00

info@poteboxen.dk

Nyhedsbrev - Få alle de gode nyheder om hund og kat hver måned.

* Påkrævet

Poteboxen ApS
Bjerghedevej 8
9600 Aars

Ofte stillede spørgsmål!

Den første måltidskasse bliver sendt indenfor 1-2 hverdage. Du modtager en pakke med smagsprøver, som du herefter får i din første måltidskasse.

Dette gælder kun tørfoder.

Alle hunde er forskellige, så derfor er det svært at ramme den rigtige mængde foder til netop din hund.

Foderet er beregnet så der er 10 gram foder pr kg hund eller kat, pr dag. Dog lidt større ved de helt små hunde.

Passer mængden ikke, skal du skifte dit abonnement til en større eller mindre hund.

Dette gælder tørfoder.

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Gør du ikke noget fortsætter det indtil du selv opsiger det.

Det betyder at din måltidskasse automatisk kommer efter du har lagt din første ordre.

Du kan altid rette dit kort eller din adresse under din konto.

ÆNDRE:
Du kan altid ændre i dit abonnement, dette skal du gøre under “min konto”.

PAUSE:
Har du brug for en pause, skal du vælge pause under “min konto”.

OPSIG:
Vil du gerne opsige din måltidsblanding, skal du gøre det senest søndag for den efterfølgende uge.
Har du månedskassen skal det gøres senest den 20 i måneden.

Når du skal opstarte på en måltidsblanding er det en god idé at gøre det over nogle dage.

Hæld det nye foder sammen med det gamle, så du starter med en fælles blanding.

I starten vil din hund synes at det nye foder er fantastisk, og vil spise mere end den plejer.

Men efter et par dage har din hund vænnet sig til den nye smag og vil igen spise normalt.

Ja, selvfølgelig.

Du får automatisk en kasse med smagsprøver, når du har købt dit abonnement. Herefter får du den første måltidskasse, svarende til resten af måneden.

Du kan herefter opsige, eller pause dit abonnement, indtil du har afprøvet måltidskassen.
Bare husk at aktivere det igen, når du gerne vil modtage den næste måltidskasse.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe direkte til os på 98 10 18 00, så hjælper vi dig.

Hvis du ikke modtager din pakke fra os, så skal du bare skrive på info@poteboxen.dk eller ringe på 98 10 18 00, så hjælper vi med at spore din pakke og vi kan også  sende en erstatningspakke, indtil vi finder din pakke.