Få forbindelse

98 10 18 00

Man – fre. 09:00 – 17:00

info@poteboxen.dk

Nyhedsbrev - Få alle de gode nyheder om hund og kat hver måned.

* Påkrævet

Poteboxen ApS
Bjerghedevej 8
9600 Aars

Ofte stillede spørgsmål!

Vi sender din første pakke så hurtigt som muligt. Dog kan der gå op til 5 hverdage første gang.

Herefter leverer vi i god tid, så du ikke løber tør.

Har du bestilt en månedskasse, kommer anden kasse ca 1 uge inden måneden er slut, så du ikke løber tør.

Alle hunde er forskellige, så derfor er det svært at ramme den rigtige mængde foder til netop din hund.

Ring eller skriv til os, så retter vi mængden, så den passer.

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Gør du ikke noget fortsætter det indtil du selv opsiger det.

Det betyder at din måltidskasse automatisk kommer efter du har lagt din første ordre.

Du kan altid rette dit kort eller din adresse under din konto.

ÆNDRE:
Du kan altid ændre i dit abonnement, dette skal du gøre under “min konto”.

PAUSE:
Har du brug for en pause, skal du vælge pause under “min konto”.

OPSIG:
Vil du gerne opsige din måltidsblanding, skal du gøre det senest søndag for den efterfølgende uge.
Har du månedskassen skal det gøres senest den 20 i måneden.

Når du skal opstarte på en måltidsblanding er det en god idé at gøre det over nogle dage.

Hæld det nye foder sammen med det gamle, så du starter med en fælles blanding.

I starten vil din hund synes at det nye foder er fantastisk, og vil spise mere end den plejer.

Men efter et par dage har din hund vænnet sig til den nye smag og vil igen spise normalt.

Ja, selvfølgelig.

Vi har oprettet en prøvepakke, som er en enkelt foderblanding, magen til dem du ellers vil modtage på abonnement, blot med en enkelt forsendelse.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe direkte til os på 98 10 18 00, så hjælper vi dig.

Hvis du ikke modtager din pakke fra os, så skal du bare ringe på 98 10 18 00, så hjælper vi med at spore din pakke og vi kan også  sende en erstatningspakke, indtil vi finder din pakke.